Garantie en retourbeleid
Kwaliteit
Uw bestelling wordt met zorg door ons behandeld. Wij leveren u de beste kwaliteit vis. Dagelijks krijgen wij verse vis binnen, de verwerkingstermijn van de vis is dan ook erg kort. Uw bestelling wordt zorgvuldig ingepakt, uw vis wordt vacuüm verpakt en ingevroren. Vervolgens wordt het in een speciale koelverpakking aan u geleverd. Wij gebruiken hiervoor een speciale doos met isolerende binnenverpakking. Aan deze doos worden koelementen toegevoegd. Door de koelelementen en de verpakking met een hoge iso-waarde, fungeert de doos als koelbox.
Garantie
Indien u na levering niet tevreden bent omtrent uw bestelling omdat de producten niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan de producten gesteld mogen worden, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk kenbaar aan ons te maken. Conform onze algemene voorwaarden verzoeken wij u binnen een dag na ontvangst dit kenbaar aan ons te maken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@visline.nl.
Ruilen en retourneren
Indien u na het plaatsen van uw bestelling uw bestelling wilt wijzigen, dan is dit mogelijk tot wij uw bestelling gereed hebben gemaakt voor verzending. Neem hiervoor contact met ons op via info@visline.nl.
Nadat wij uw bestelling verzonden hebben is het niet meer mogelijk artikelen te ruilen of te retourneren. Conform het burgerlijk wetboek artikel 46 d lid 4 zijn producten die snel kunnen bederven of verouderen uitgesloten van het herroepingsrecht. Al onze producten op onze website zijn bederfelijk van aard. Dit betekent dat het niet mogelijk is om producten om te ruilen of te retourneren nadat de bestelling aan u verzonden is. Indien u niet tevreden bent over uw bestelling omdat deze niet voldoet aan de kwaliteitseisen die gesteld mogen worden aan het product, dan lossen wij dit uiteraard op. Lees hierover meer onder het kopje garantie.